Cumu sceglite è aduprà a camera di u corpu di a polizia?

Camera portata da u corpu NVS7

 

Quandu un pulizzeru hà da cumprà una nova camera purtata da u corpu per ellu stessu, i seguenti cose devenu esse cunsideratu necessariamente:

Qualità Video:
A maiò parte di a camera di u corpu supporta 1080 / 30fps. Certi venditori reclamanu ancu e so fotocamere cù 1296P. Tuttavia, ùn ci hè micca una differenza significativa trà sti 2 risoluzioni. Inoltre, a camera cù sensor 4MP hè megliu cà 2MP. Pudete vede un video 1080P chjaru è un peghju chì hè ancu una risoluzione 1080P, perchè sò arregistrati da diversi sensori. Invece di dumandà quale risoluzione video, saria megliu dumandà à i venditori ciò chì hè u sensoru è u CPU.

Prezzi:
Oltre a camera di u corpu, per piacè cunsiderà ancu altri costu di l'accessori. Cume a capacità di a carta di memoria, a camera esterna, u cable PPT, a stazione multi-dock è u software di gestione. Duvete ponderà tutti questi fattori prima di decide a camera più adatta per u corpu.

Taglia è pesu:
Nimu hè dispostu à purtà un dispusitivu pisanti per un ghjornu sanu. In particulare, ci sò parechji dispusitivi supplementari muntati nantu à i veste di l'ufficiali. Una camera di corpu adattatu ùn deve esse più di 140 grammi è 90mmx60mmx25mm.

Durata di a bateria:
Basatu nantu à 150 grammi, a camera purtata da u corpu deve esse capace di registrà 10 ore in continuu à 720P. Dopu à 300-500 cicli, l'utilizatori anu da cambià a batteria per mantene l'ore di registrazione.

Sicurezza di i dati:
U squadra di ingegneria Novestom sviluppa a funzione AES256 in a camera portata da u corpu. A crittografia AES NVS7.256-bit (Advance Encryption Standard) hè un standard internaziunale chì assicura chì e dati sò criptati / decifrati in seguitu à stu standard appruvatu. Assicura una alta sicurezza è hè aduttatu da u guvernu di i Stati Uniti è altre urganisazioni di intelligenza in u mondu. tuttu u video in a camera purtata da u corpu (BWC) hè statu criptatu. L'utilizatori deve vede u video cù una password è un lettore speciale da Novestom.

Facile à aduprà:
Cameras deve cuntene micca più cà 4 buttoni. Inoltre, u buttone di registrazione deve esse chjaru cum'è u nasu nantu à a faccia di a ghjente.

Serviziu Aftersales:
In certi casi, e camere purtate da u corpu anu una evidenza cusì impurtante. L'ufficiale pò vulete avè risposte à e dumande in u tempu. L'assistenza remota serà a megliu suluzione se cumprate e camere da l'oltremare. Ideale, pudete uttene una garanzia di 12 mesi da u cumpratore.
U sopra hè u mo cunsigliu per cumprà una camera purtata da u corpu. Sì avete qualchì idea nova, sentite liberu di aghjunghje i vostri suggerimenti nantu à cumu sceglie una camera portata in u corpu in i cumenti sottu!


Tempu di post: May-09-2019
  • whatsapp-home