Camera indossata da u corpu per a polizia

corpu ricivutu :

Body Worn Camera hè ancu cunnisciuta cum'è Camera di u Pulizia Camera Camera o registratore di l'applicazione di a lege in situ. Camera digitale integrata, registrazione, foto, intercom, vista di streaming in tempu reale, funzione di cumandamentu in tempu reale, pò cullà digitale è registrà e cundizioni dinamiche è statiche in situ durante l'applicazione di a lege, facilitendu u persunale di polizia o di l'infurzazioni di a lege per applicà in diversi ambienti. usu.
À u listessu tempu, a trasmissione video senza filu di a camera Square camera4G hè più largamente utilizata in a securità publica, a sicurità, a ghjustizia, l'ospedali, l'aeroporti, a polizia di u trafficu, a sicurità, l'armata, a custruzzione è diversi siti di teste interni / esterni, è ancu in lochi chì necessitanu veri. - tempu di cumunicazione.

camera purtata da u corpu


Introduzione à a Camera indossata da u corpu: Camera

Camera Worn Body hè ancu cunnisciuta cum'è videoregistratore in situ di l'applicazione di unicu registratore di l'ordine di a polizia/ on-site law enforcement recorder / single police law enforcement video recorder. Provide effective on-site image data for case command, detection and prosecution authorities to collect evidence. It has the functions of small size, easy portability and long standby time.

 

Camera Worn Body

 

Camera Worn Body :

Video:a cattura di video hè una funzione core di a Camera di u corpu. Supportu di risoluzione Video 480P, 720P, 1080P, 1296P, 1440P è 1512P Full HD Video, u numeru di quadru ùn hè micca menu di 25 frames / sec, a risoluzione ùn hè micca menu di 320 linee.
Foto:supportu un colpu unicu, tirò cuntinuu, cattura.
Registrazione:registrazione audio.
Visione notturna infrarossa:Dopu chì a funzione di visione notturna hè attivata, a distanza di tirò efficace ùn hè micca menu di 10 m, è e caratteristiche faciale di a persona ponu esse vistu chjaramente. U dispusitivu cù a funzione di luce di riempimentu infrarossu deve copre più di 80% di l'imaghjini registrati in a gamma di luce di riempimentu infrared à 5m. .
Zoom digitale: pò zoom in è piglià ritratti, finu à 128X.
Ripresa grandangolare:sin'à 170 ° grandu.
Riproduzione grafica: Sfoglia è riproduce video, audio, foto è altre informazioni guardati in termini di tempu, formatu, etc.
Posizionamentu Beidou / GPS:pò riceve dati satellitari è furnisce infurmazioni di pusizioni. U mudellu 4G Body Worn Camera hà ancu una dumanda di traccia d'azzione, vista in tempu reale, cummandu in situ è ​​funzione di spedizione.
Cunnessione WIFI:pò cunnette a camera à l'app mobile è vede in tempu reale; A camera 4G pò vede video in tempu reale remotamente.
Walkie-talkie: Pudete aduprà a Camera Worn Body per compie e chjama in tempu reale. I strumenti NVS4-B è NVS4 anu ancu una funzione di intercom di cluster.
Posizionamentu laser:A Camera Worn Body vene cun un fasciu laser chì aiuta à catturà video o foto.

 

Camera portata da u corpu wifi NVS7

Nota: Di solituCamera Worn Body hà Bluetooth GPS WIFI 4G 5G grande almacenamentu opzionale.

 

Camera Worn Body Sistema di Gestione di Dati di

: Novestom pò furnisce una Soluzione Video Completa, è Supportemu u sviluppu è a produzzione di produttu, cumprese: ACamera Worn Body, TheDocking Station per a Camera di Puliziaè SOFTWARE DI GESTIONE DI EVIDENZA DIGITAL.

Sistema di Camera purtata da u corpu

Prudutti Novestom:

Camera Worn Body hè stata appruvata da u Centru di Supervisione è Inspeczione di Qualità di l'equipaggiu di Polizia Pùblicu / Speciale, è hè accumpagnata da un rapportu di prova per pruduce è vende. L'ispezione hè basatu annantu à u standard di l'industria GA / T947-2015 Body Worn Camera, è u MarketCamera Worn Body hè diversa. Casi di violazione di patenti contruCamera Worn Body spessu accade. Avemu una quantità di brevetti è brevetti d'invenzione. Per permette à i nostri clienti di serve i nostri clienti, insistemu sempre nantu à a qualità, a produzzione è u serviziu cum'è a guida per furnisce u megliu serviziu post-vendita per ogni cliente.

 

Web ufficiale di Novestom:
https://www.novestom.com
https://www.bodycameras.com.cn

U situ web di Novestom

 

 

 

 


Tempu di post: 25-lugliu-2019
  • whatsapp-home