Cina hà assistitu l'ambasciadore ucrainu à furnisce a Camera di NOVESTOM è a Docking Station à i travagliadori di l'infurzatori di a lege di difesa di cunfini.

Cina hà assistitu l'ambasciadore ucrainu à furnisce a Camera di NOVESTOM è a Docking Station à i travagliadori di l'infurzatori di a lege di difesa di cunfini.

 

Hanu consegnatu 1000 Camera Worn Body  and Docking Station à i guardiani di sicurità chì, cù l'assistenza di l'Ambasciata di a Republica Populare Chine in Ucraina, sò stati acquistati per questa unità. Hè da nutà chì u so persunale furnisce u cuntrollu di e fruntiere in i dui aeroporti metropolitani. U costu tutale di Pulizia Camera Camera più di un milione di hryvnia.

U capu di l'OKPA "Kyiv" Vladislav Vasylkivsky hà spressu u so ringraziu à i culleghi stranieri per u sustegnu di u Serviziu di Guardia di Frontiera di u Statu di l'Ucraina, è hà dettu chì e camere di u corpu ricivutu vi aiutanu à assicurà a sicurità di i vestiti di cunfini, à migliurà a qualità di u cunfini. prucedure è impedisce a corruzione.

 

Situ di donazione di càmera purtata da u corpu


Hè da nutà chì, in generale, dapoi u principiu di 2018, i guardiani di cunfini avianu esecutatu circa 12 milioni di persone in l'aeroporti metropolitani. À u listessu tempu, durante e misure di cuntrollu di e fruntiere, più di 70 casi sò stati censurati quandu i viaghjatori anu pruvatu à corruperà i guardiani di cunfini. In tutti i casi di a pruposta di remunerazione illegale, chì hè più di 500 mila hryvnias, i guardiani di cunfini categuricamente ricusati.

 

Camera portata da u corpu NVS7 WIFI


In u futuru, credemu chì più persunale di l'applicazione di a lege rispetterà strettamente e responsabilità di u travagliu è cunfigurà a Camera Worn Body per ogni membru di u persunale. Hè pruduciutu da NOVESTOM China www.novestom.com , cù una qualità megliu, è sustene a visualizazione in tempu reale di cunnessione WIFI. , Funzione di ricerca di u percorsu di posizionamentu globale GPS.


Camera di corpu di polizia NVS7

 

 


Tempu di posta: 27-lugliu-2019
  • whatsapp-home