Cumu sceglite a camera indossata da u corpu per a polizia

Ci sò parechji tippi di camera purtata da u corpu, cumprese prezzu bassu, qualità media, alta qualità, più supportu 1080P, mentre chì tutte e soluzioni di sistema di videocamere purtate in u corpu di  Novestom supportanu 1296P è 1440P, H.264, H.265, GPS, WIFI, Prutezzione di criptografia 720P, 480P è AES.

Long-termine travagliu outdoor, in ordine di più accuratamenti arregistrà i cundizioni di u travagliu di a scena, ghjudiziu precisa di situazzioni inesperu, sta volta avemu bisognu di un dispusitivu di arregistramentu, cusì in u travagliu attuale, registratore di l'applicazione di a lege hè ghjuntu in esse, ghjucà un assai bonu. vantaghju in tutti l'aspetti di video, registrazione è fotografia!

In particulare in a lege di a persecuzione publica, u situ di l'applicazione di a lege serà purtatu da tutti!

Camera di sicurezza RTSP indossata da u corpu intelligente wifi

Un bonu strumentu di applicazione di a lege deve esse batterie ligera, portable, alta chiarità è durable. Inoltre, per esse più efficaci, u registratore 4-G di l'applicazione di a lege serà ricunnisciutu da parechje unità. In u modu 4-G + wifi di trasmissione di strumentu di applicazione di a lege, u registratore di l'infurzazioni di a lege Renee hà un effettu assai bonu, cum'è e ferrovie, a securità publica, a cummissione di ispezione di disciplina, a cumissione pulitica è legale, e scole è a dogana. I metro è cusì sò usati in parechje manere.

Camera di u corpu NVS4-B 4G per a polizia


Tempu di pubblicazione: Jul-05-2019
  • whatsapp-home