NOVESTOM NVS7 E NVS7-D AES256 CAMERA CRYPTED BODY WORN PROTEGE A PRIVACY DI I CITATANI

Novestom lancia a so camera indossata da u corpu cù a funzione di criptografia AES256 chì hè cunsiderata cum'è a prutezzione più sicura per ogni tipu di dati.

A camera indossata da u corpu di Novestom NVS7-D è NVS7 AES256 cripta tutti i frames è l'intestazione di u video durante a scrittura di frames à a carta di memoria. Questu significa chì tuttu arregistratu hè criptatu à u mumentu chì hè creatu. U cuntenutu criptatu include i fugliali di log, video, audio, fugliali di testu.

Cumu stabilisce a chjave AES256 per e camere purtate da u corpu? Novestom furnisce un gestore di càmera di u corpu, chì pò stabilisce ogni tipu di paràmetri di càmera, pò ancu aduprà per stabilisce a chjave AES256 di 32 bits , l'utente hà bisognu di inserisce sta chjave in u software di decifrazione.

Novestom furnisce ancu u software di decifrazione, l'utilizatori solu bisognu di apre u schedariu criptatu da u software di criptografia. Tandu generà un schedariu di decrypt in u cartulare designatu.

Perchè avete bisognu di una camera cù funzione di criptografia? Questu hè impurtante per assicurà chì i vostri fugliali video sò sicuri, ùn importa micca chì i dati sò guardati in nuvola o in u vostru urdinatore in u discu duru. Per esempiu, sè vo avete persu a vostra camera o a carta di memoria di a vostra camera o a nuvola hè piratata, ancu a NSA ùn puderà micca decifrare i fugliali, indipendentemente da ogni tipu di software di decifrazione in linea. .Decifraranu solu i video chì deve esse mostratu in tribunale, ùn vederanu nunda se u video ùn hè micca ligatu à un casu. Questu impediscerà a maiò parte di l'usu abusu di dati è prutegge a privacy di i citadini.

Novestom hà una squadra dedicata per rinfurzà a sicurità di e dati di e camere portabili. È accoltamu tutte l'urganisazioni per elevà e vostre esigenze, a nostra squadra vi ascolta sempre è cuncepisce esattamente ciò chì avete bisognu.

Registrate cù a camera Novestom Body Worn, i vostri video seranu visti solu quandu permette!


Tempu di pubblicazione: 13 settembre 2019
  • whatsapp-home