A 9a Fiera Internaziunale di l'equipaggiu di a polizia in Cina per u sistema di video camera purtatu da u corpu di a polizia

A 9ª Fiera Internaziunale di l'Equipementu di Pulizia in Cina
Tempu di attività: 15-18 di maghju 2018
Locu di u stand: E2-23, Hall 2, Beijing National Convention Center

China International Police Equipment Expo hè una piattaforma di visualizazione di l'equipaggiu di polizia internaziunale sponsorizzata da u Ministeru di a Sicurezza Pública. Dopu ottu anni, hè diventatu l'avvenimentu più grande è più autoritariu di l'industria in Cina. À u listessu tempu, hè ancu una piattaforma di visualizazione è cumunicazione high-end per e tecnulugia novi, novi prudutti è dinamiche novi in ​​l'industria di l'equipaggiu di polizia, chì ghjoca un rolu impurtante in a prumuzione di u sviluppu di l'industria di l'equipaggiu di polizia in Cina ( camera di u corpu di polizia , ). camera purtata da u corpuè stazzione di docking )
Novestom porta una nova onda di novi prudutti è tecnulugia per prisentà una soluzione 4G intelligente per l'applicazione di a lege à una larga gamma di utilizatori di l'industria. À u listessu tempu, vi porta novi applicazioni di cloud computing è big data in l'industria di l'applicazione di a lege. Benvenuti à i clienti per visità u stand. Comunicà, capisce è sperimentate a cunvenzione è a superiorità di i prudutti è e soluzioni Novestom.
Novestom crea valore cù forza è hè u vostru cumpagnu affidabile! U 15-18 di maghju di u 2018, à a 9th China International Police Equipment Expo, Novestom vi scuntrà à u Centru di Cunvenzione Internaziunale di Pechino. Vi invitemu à visità noi !

Circa Novestom Technology Co., Ltd.
Fundatu in u 2014, Novestom hè u principale fornitore di servizii di serviziu di sistema di polizia mobile intelligente di l'industria, chì furnisce soluzioni di segmentazione persunalizate specifiche per l'industria per camera purtata da u corpu, ). a camera di video di sicurezza di u corpu di a polizia è u sistema DEMS di stazioni di docking. Cù una capacità di produzzione annuale di 1 milione di unità è una superficie di fabbrica di più di 3000 metri quadrati, a cumpagnia hà participatu à parechji prughjetti di sviluppu di standardi naziunali è standard di l'industria. Havi quasi 100 brevetti naziunali è copyright di software è hè una impresa naziunale d'alta tecnulugia.

 

 


Tempu di post: 08-05-2019
  • whatsapp-home