Prevenzione publica di a pneumonia causata da u novu coronavirus

NOVESTOM combatte u novu coronavirus (COVID-19) è desidera à i pazienti di u mondu una ricuperazione rapida, è ricorda à i non infettati di fà a seguente prutezzione:

 

Prevenzione publica di a pneumonia causata da u novu coronavirus

A pulmonite causata da u novu coronavirus hè una malatia nova da a quale u publicu deve rinfurzà a prevenzione. Per aiutà i stranieri à capisce è ammaistrà a cunniscenza pertinente di a prevenzione, l'Amministrazione Naziunale di l'Immigrazione hà compilatu è traduttu sta guida secondu e Note di Prevenzione Pùbblica furnite da u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di Malattie.

 

I. Reduce attività outdoor quantu pussibule

1.Avoid visità i lochi induve a malatia hè prevalente.

2. Hè ricumandemu per fà menu visite à i parenti è l'amichi è cena inseme durante a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, è stà in casa quant'è pussibule.

3. Pruvate di evità e visite à i spazii publichi affollati, in particulare i lochi di poca ventilazione, cum'è bagni publichi, surgenti termali, cinema, bar internet, karaokes, centri commerciali, stazioni d'autobus / treni, aeroporti, terminal di ferry è centri di mostra, etc.

 

II. Prutezzione persunale è igiene di e mani

1. Hè ricumandemu chì una maschera deve esse purtata quandu esce. Una maschera chirurgica o N95 deve esse purtata quandu visitate spazii publichi, ospedali o pigliate u trasportu publicu.

2.Mantene e vostre mani sanitized. Pruvate di evità di toccu l'uggetti publichi è e parti in i spazii publichi. Dopu à vultà da i spazii publichi, copre a tosse, usendu u bagnu, è prima di pranzi, per piacè lavà e mani cù sapone o sapone liquidu sottu acqua corrente, o aduprate disinfettante per e mani alcolu. Evite di toccu a bocca, u nasu o l'ochji quandu ùn site micca sicuru se e vostre mani sò pulite o micca. Coperta a bocca è u nasu cù u coddu quandu starnute o tosse.

 

III. Monitoraghju di a Salute è Cercà Attenzione Medica

1. Monitorà e cundizioni di salute di i vostri membri di a famiglia è di sè stessu. Misura a vostra temperatura quandu avete a frebba. Sì avete un zitellu (s) in casa, toccu a fronte di u zitellu in a matina è a notte. Misura a temperatura di u zitellu in casu di frebba.

2. Purtate una maschera è cercate assistenza medica in ospedali vicini in casu di sintomi sospetti. Andate à l'istituzione medica in modu puntuale in casu di i sintomi sospetti riguardanti a pneumonia causata da u novu coronavirus. Tali sintomi includenu febbre, tosse, faringalgia, angustia toracica, dispnea, un pocu poveru appetite, debolezza, letargia ligera, nausea, diarrea, mal di testa, palpitazioni, conjunctivitis, ligeramente dolenti di i musculi o di a schiena, etc. altri trasporti publichi è visitate zone affollate. Dì à u duttore a vostra storia di viaghju è di residenza in i zoni epidemichi, è quale avete scontru dopu avè avutu a malatia. Cooperate cù u vostru duttore nantu à e dumande pertinenti.

 

IV. Mantene una bona igiene è abitudini di salute

1. Frequently open the windows of your house for better ventilation.

2. Ùn sparte asciugamani cù i vostri membri di a famiglia. Mantene a vostra casa è a tovaglia pulita. Sun-cure i vostri vestiti è trapunte spessu.

3. Ùn sputa micca. Imbulighjate a vostra secrezione orale è nasale cù tissutu è scaccià in un dustbin coperto.

4. Equilibrate a vostra nutrizione è l'esercitu moderatu.

5. Ùn toccu, cumprà o manghjà animali salvatichi (gamey). Pruvate di evità di visità i mercati chì vende animali vivi.

6. Preparate termometru, maschere chirurgiche o N95, disinfettante domesticu è altre forniture in casa.

 

COVID 19 Da NOVESTOM


Vogliu à a ghjente di u mondu ricuperazione precoce, salute, pace è vita felice !!!!

 


Tempu di post: 16-mar-2020
  • whatsapp-home